Què es el SEFED? |
El SEFED (Simulació d'Empreses amb Finalitats Educatives),és un programa formatiu que té com a finalitat capacitar persones en el camp de l'administració i la gestió empresarial mitjançant la metodologia de la simulació d'empreses. |
Metodologia ![]() En aquestes relacions comercials entre empreses simulades, s'utilitzen els mateixos documents i canals de comunicació que una empresa utilitzaria a la realitat i l'alumnat executa els procediments tal i com ho faria un administratiu/va a l'empresa real. L'alumnat aprèn en un context en el qual es viu l'ambient laboral i es desenvolupen les condicions d'una relació de treball. ![]() La simulació permet que els coneixements es puguin treballar de forma pràctica i integrada per a obtenir el conjunt de competències professionals, tècniques i transversals necessàries per a la pràctica professional. Com s'organitza una empresa simulada? L'empresa simulada s'organitza en diversos departaments que engloben les àrees comptable-financera, comercial i recursos humans. Aquests departaments estan estructurats en llocs de treball ocupats de forma rotativa pels participants. Al capdavant dels departaments tenim els formadors/es, que actuen com a caps de departament, que organitzen i distribueixen les tasques a realitzar. ![]() La Central de Simulació La Central de Simulació, gestionada per la Fundació Inform, constitueix la realitat econòmica que envolta l'empresa i reprodueix tots aquells organismes, entitats o serveis necessaris pel funcionament habitual com a empresa. En concret parlem de:
Seguint la tendència actual, la prestació dels serveis dels organismes de la Central es dóna telemàticament: Sistema RED, presentacions telemàtiques a l'Agència Tributaria, telebanca, etc. Para visualizar la presentación interactiva del Programa SEFED, por favor clicar aquí (en castellano). |
C/ Sant Agustí, 59
08301 – Mataró (Barcelona)
Tel.: 93 790 42 40
Fax: 93 790 86 23
cial.emars@sefed.es
Programa SEFED
Subscriure's a:
Missatges (Atom)